无烬灯

2008年9月17日

Bridge over the trouble water

When U're weary.当疲惫让你
Feeling small.妄自菲薄
When tears are in Ur eyes. 泫然欲泣
I will dry them all.我会为你擦干泪水
I'm on Ur side.我将陪在你身旁。

Oh,when times get rough.当时局艰难
And friends just can't be found.而你形单影只
Like a bridge over troubled water.为你架起忧愁河上的桥梁
I will lay me down.我将竭尽所能
Like a bridge over troubled water.我愿做跨过忧愁河的桥梁
I will lay me down.我将毫无保留

When U're down & out.当你孤立无援
When U're on the street.独自彷徨
When evening falls so hard.当夜幕低垂
I will comfort U.我会带来安慰
I'll take Ur part.为你分担忧愁。

Oh,when darkness comes.当黑暗来临
And pains is all around 哀鸿遍野
Like a bridge over troubled water.我愿做跨过忧愁河的桥梁
I will lay me down.我将竭尽所能
Like a bridge over troubled water.一如横跨在忧愁河上的桥梁
I will lay me down.我将毫无保留

Sail on silvergirl.起锚吧,银色少女号
Sail on by 乘风破浪
Ur time has come to shine.你的时代即将来临
All Ur dreams are on their way.所有梦想都会实现
See how they shine.看它们多么闪亮
If U need a friend.如果你需要朋友
Oh,I'm sailing right behind.我就在你身后
Like a bridge over troubled water.一如横跨在忧愁河的桥梁
I will ease Ur mind.我会让你安然
Like a bridge over troubled water.一如横跨在忧愁河的桥梁
I will ease Ur mind.我会让你安然

没有评论:

发表评论

Tell me.